Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Ε και Α τάξεις - Συνεργασία - Αποχαιρετώντας τα"Βιβλία σε ρόδες"

Άλλη μια ευκαιρία να συναντηθούμε και να συνεργαστούμε η Α' με την Ε' τάξη και ο λόγος..... ήταν...

 για να   π  α   ί  ξ  ο  υ  μ  ε ..

Λίγο πριν κλείσουμε τη βαλίτσα πήραμε στα χέρια μας το βιβλίο " Παιχνίδια στην αυλή και στην τάξη" και το παιχνίδι ξεκίνησε.

Παίξαμε τη γνωστή μας τρίλιζα κάπως διαφορετικά... φτιάξαμε τρίλιζες με χρωματιστές κορδέλες που τις κολλήσαμε στο πάτωμα.








Πιόνια οι μαθητές της Α τάξης και παίκτες οι μαθητές της Ε που γνώριζαν το παιχνίδι καλύτερα...
Συνεχίσαμε με το " Ρίχνω και φωνάζω" που είχε στόχο την εξάσκηση της προσοχής και παρατηρητικότητας.

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Β τάξη - Βιβλία σε ρόδες - Αποχαιρετώντας!

Πλησιάζει η μέρα που θα αποχωριστούμε τα βιβλία που μας συντρόφευαν εδώ και 2 περίπου μήνες.
Τα συναισθήματά μας ανάμεικτα, αφού , από τη μια χαρήκαμε που είχαμε μέσω των βιβλίων της βαλίτσας μας την ευκαιρία να διαβάσουμε, να ζωγραφίσουμε, να συζητήσουμε, να αναδιηγηθούμε αλλά προπαντός να ΠΑΙΞΟΥΜΕ διάφορα παιχνίδια δικής μας έμπνευσης.
Από την άλλη, αισθανόμαστε και λύπη μιας και δεν είχαμε αρκετό χρόνο για να διαβάσουμε περισσότερα βιβλία της βαλίτσας και να παίξουμε ακόμη πιο πολλά παιχνίδια.

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

project: "Βιβλία σε ρόδες" - Παίζοντας μαθαίνω τα δικαιώματά μου


Το "μαγικό κουτί της Αριάδνης" είναι ένα από τα βιβλία που διαβάσαμε και βασίζεται στην αρχή Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού, σύμφωνα με την οποία κάθε παιδί πρέπει να έχει τροφή, στέγη, ψυχαγωγία και ιατρική περίθαλψη.

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

project: "Βιβλία σε ρόδες" - Απλά προέκυψε!

Ένα παιχνίδι που απλά «προέκυψε»

Μια μέρα ένας μαθητής της Β΄τάξης δανείστηκε από τη βαλίτσα μας το βιβλίο με τίτλο «Απίθανοι αθλητές» που τον εντυπωσίασε τόσο για τις εικόνες που περιείχε, όσο και το ότι δεν είχε καθόλου κείμενο, ή έτσι τουλάχιστον νόμιζε.

Ερχόμενος στην τάξη, επέμεινε να μας διαβάσει τα όσα είχε γράψει. Έτσι σκεφτήκαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι που το ονομάσαμε «Μάντεψε το άθλημα»

Ο μαθητής διάβαζε την περιγραφή που είχε ανακαλύψει στο πίσω μέρος του βιβλίου χωρίς να αποκαλύψει ποιο είναι το άθλημα και οι συμμαθητές του έπρεπε να το βρουν και μετά να ξεφυλλίσουν το βιβλίο για να το αναγνωρίσουν εκεί. 

Οι μαθητές διασκέδασαν με ένα παιχνίδι που δεν είχαν προγραμματίσει ούτε οργανώσει. Απλά προέκυψε.